Автор: Скоролітня А.
Назва статті: Інноваційна компетентність учителя: дефінітивний аналіз
Ключові слова: інновації, компетентність, інноваційна діяльність, інноваційна компетентність, компоненти інноваційної компетентності
Анотація. Статтю присвячено дослідженню теоретичних основ інноваційної компетентності сучасних фахівців педагогічної галузі.
У статті висвітлено поняття «інноваційна компетентність» в умовах реформування української освіти, модернізації професійної компетентності педагога сучасного закладу освіти з позиції здатності якісно розв’язувати завдання; узагальнення відповідних знань, умінь, досвіду діяльності, професійних якостей, що передбачає наявність інноваційного сприйняття, утворення нововведень, єдність критичного мислення, творчої уяви, мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, усвідомлення власного досвіду; здатність до рефлексії, уміння побачити нове у відносно сталому та запропонувати принципово нове вирішення проблеми.
Джерело: https://pedalmanac.site/index.php/main/article/view/565