Автор: Довгополова Катерина
Назва статті: Рельєфне малювання як шлях до інтеграції у візуальну культуру для незрячих дітей
Джерело інформації: Особлива дитина: навчання і виховання». Науково-методичний журнал. – 2016. – 4(80) – С.52-58.
Короткий зміст
У статті розглянуто зміни в сучасному соціокультурному середовищі життєдіяльності людини, які полягають у зростанні домінування візуальної культури. На основі порівняльної характеристики дотикового і зорового сприймання, а також дослідження учених-тифлопсихологів висунуте припущення про особливе значення рельєфного малювання для інтеграції незрячих у візуальну культуру. Описані труднощі, які існують в Україні в оволодінні цим навчальним предметом. Названі можливі шляхи поліпшення даної ситуації.