Журнал «Педагогічний вісник Поділля» №1-2, 2024

Автор: Клімкіна Н.

Назва статті: Особистісна та професійна зрілість педагога як необхідна умова ефективної співпраці з дітьми з ООП

Зміст: В умовах нестабільної та мінливої дійсності дедалі важливішого значення для фахівця набуває вміння самостійно знаходити розв’язання соціально-психологічних та професійно значущих проблем і здатність бути суб’єктом свого особистісного та професійного розвитку. Запропонована МОН України освітня реформа «Нова українська школа» передбачає одним з державних пріоритетів особистісно орієнтоване навчання і виховання, що, своєю чергою вимагає однозначної психологізації освітнього процесу, зокрема, всіх його учасників: учнів, педагогів батьків шляхом підвищення їх психологічної компетентності. А особливо, коли ідеться про співпрацю з дітьми з ООП. НУШ є обумовленою вимогам часу, а її концепція передбачає системну трансформацію освіти на всіх рівнях і досягнення нової високої якості. Має змінитися і роль вчителя, який із джерела і транслятора знань трансформується в помічника і наставника учня з ООП.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням https://znayshov.com/News/Details/pedahohichnyi_visnyk_podillia_1_2_2024