В межах програми “Школа офлайн” громади України закупили 402 шкільні автобуси на суму 1,4 мільярда гривень через Prozorro Market, зокрема Житомирщина отримала 17 нових транспортних засобів. Це не лише покращить доступ дітей до безпечної очної освіти в регіоні, а й підтримає вітчизняне машинобудування. Програма триває, і загалом планується придбати понад 500 автобусів.
Про це інформує пресслужба Житомирської військової адміністрації.
У повідомленні йдеться, що найбільше автобусів придбали для таких областей: Київська — 42 автобуси, Дніпропетровська — 34 автобуси та Вінницька — 30 автобусів. Житомирська область отримала 17 нових транспортних засобів. Всього нові автобуси розподілені між 22 регіонами України.
Закупівлі здійснюються у національних виробників, що також сприяє підтримці вітчизняного машинобудування. Чотири українських заводи постачають шкільні автобуси, а їх виробництво забезпечує роботою близько 10 тисяч працівників на понад 200 підприємствах.
Програма “Шкільний автобус” стартувала минулого року за ініціативи Міністерства освіти і науки України. За два роки закупили 970 автобусів на загальну суму понад три мільярди гривень. Кошти надходять як від Уряду, так і з місцевих бюджетів.
Окрім цього, уряд інвестує в укриття для шкіл, зокрема в прифронтових та прикордонних регіонах, щоб забезпечити дітям безпечні умови навчання. Цього року на автобуси виділили 1,2 мільярда гривень, а на укриття — 7,5 мільярда.
Цього року планується закупити понад 500 шкільних автобусів і процес ще триває. Через електронний каталог Prozorro Market процедури проходять швидко, що дозволяє школам своєчасно отримувати необхідний транспорт.
Закупівлі шкільних автобусів за державні кошти відбуваються вже другий рік поспіль, адже потреба в безпечному та зручному транспорті для учнів залишається актуальною, особливо для прифронтових областей. Процес закупівлі в Prozorro Market займає лише дев’ять днів, що допомагає швидко реагувати на потреби шкіл. Як зазначив директор “Професійних закупівель” Євген Якубовський, їхня команда працює над тим, щоб Prozorro Market був зручним як для невеликих замовників, так і для великих проєктів.