Журнал «Вісник науки та освіти» №8, 2024

Автори: Фоміна  Л., Калініченко О., Дзинглюк  О.

Назва статті: Мовленнєва компетентність у контексті сучасних освітніх стандартів в Україні

Зміст: Мовленнєва компетентність є однією з ключових складових сучасної освіти, що визначає рівень підготовки студентів до професійної  діяльності  та їхню здатність до ефективної комунікації у різних соціокультурних контекстах. У сучасних освітніх стандартах України мовленнєва компетентність розглядається як багатокомпонентне утворення,  що  включає  знання мовних норм, здатність  до мовленнєвої імпровізації, уміння ефективно взаємодіяти у професійному середовищі, а також володіння культурними і мовними аспектами спілкування. Сучасні освітні стандарти в Україні акцентують увагу на розвитку мовленнєвих навичок у студентів як на основному факторі їхньої успішної інтеграції у глобальний інформаційний простір та конкурентоспроможність  на  ринку  праці.  Зокрема,  впровадження  новітніх  технологій  у навчальний процес, таких як онлайн-курси, вебінари, інтерактивні лекції та мультимедійні матеріали, створює сприятливі умови для формування та вдосконалення мовленнєвої компетентності. Окреме місце в цьому процесі займають вебінари з професорами та експертами з різних галузей,  що  дозволяють  студентам  отримувати актуальні знання та навички, а також обмінюватися досвідом у режимі реального часу.  Віртуальні  дипломи  та  віддалені  бізнес-школи  відкривають  нові  можливості для  тих,  хто  прагне  здобути якісну освіту,  не виходячи  з дому, що особливо  актуально  в  умовах  глобалізації  та цифровізації суспільства.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/14538/14608