Автор: Вішнікіна Любов Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та краєзнавства Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Назва статті: «Оцінювання предметної географічної компетентності учнів»
Джерело інформації: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/vishnikina_l.p._the_evaluation_of_subject_geographic_competency_of_pupils.pdf
У статті схарактеризовано поняття “географічна компетентність учнів” та “географічна компетенція учнів” як провідні категорії компетентнісного навчання географії, означено різновиди географічних компетенцій учнів. У роботі відображено основні критерії визначення рівня сформованості предметної географічної компетенції учнів як підґрунтя оцінювання їхньої географічної компетентності.
Автор подає схему оцінювання рівня предметної географічної компетентності учнів, яка містить такі функціональні компоненти:
- готовність до власне прояву компетентності (мотиваційний компонент);
- володіння знаннями змісту компетентності (когнітивний компонент);
- досвід прояву компетентності у різноманітних стандартних і нестандартних ситуаціях (діяльнісний компонент);
- ставлення до змісту компетентності й об’єкта її застосування (ціннісно–змістовий компонент);
- емоційно-вольової регуляції процесу й результату прояву компетентності (емоційно-вольовий компонент).