Журнал: «Освіта Сумщини» № 1, 2024

Автор: Браткова Г.

Назва статті: Формувальне оцінювання як реалізація компетентнісного підходу в Новій українській школі

Зміст: Зміни у змісті освіти, нові підходи до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти потребують удосконалення системи оцінювання навчальної діяльності учнів. Під час упровадження компетентнісного підходу завдання, які стоять перед педагогами, потребують нового підходу не лише до навчання, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.

Традиційна система оцінювання була сформована в рамках знаннєвої, не компетентнісної парадигми освіти й тому фіксує результат засвоєння знань на певному етапі навчання, не враховуючи процес руху до нього, сформованість компетентностей і наскрізних умінь, динаміку розвитку учня, наполегливість, витрачені зусилля, індивідуальні характеристики дитини, що має обов’язково враховуватися в умовах реалізації концепції Нової української школи (далі – НУШ).

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням

http://soippo.edu.ua/images/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2024/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%20%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8%201%202024.pdf