Журнал «Вісник науки та освіти» №4, 2024

Автори: Штангрет Г., Мосій І., Чаплик О.

Назва статті: Інтеграція віртуальної реальності у процес вивчення іноземних мов: можливості та виклики

Ключові слова: віртуальна  реальність,  інновації  в  освіті, здобувачі  освіти,  персоналізоване  навчання,  імерсивне  навчання, соціальна ізоляція, «кіберхвороба»

Анотація. Актуальність інтеграції віртуальної реальності(VR) у процес  вивчення  іноземних мов  поступово  зростає,  оскільки  сучасні технології  надають  нові  можливості  для  залучення  здобувачів  освіти, підвищення  їх  мотивації  й  реалізації  інноваційних  педагогічних підходів.  Отже,  дослідження  спрямоване на  визначення  особливостей впливу віртуальної реальності на освітню діяльність під час вивчення іноземних мов, для чого було проаналізовано можливості використання технологій VR в  процесі  вивчення  іноземних  мов,  серед  яких виокремлено   візуалізацію   складних концепцій,   індивідуалізацію навчання,  стимулювання  інтересу  до  освітнього  процесу.  Проте, використання  цієї  технології  супроводжується  певними  ризиками, такими,  як  технічні  проблеми,  ризики  невикористання  через  високу вартість,  відволікання  уваги  від основного  матеріалу,  неоднорідність контенту,  а  також  ризики  порушення  приватності  й  безпеки.  В  ході дослідження  відображено  основні апаратні  пристрої  віртуальної реальності, які найчастіше використовуються у освітньому процесі.

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/11170/11229