Автор: О. І. Пометун
Назва: «Нові акценти у змісті шкільної історичної освіти. 2016/2017 навчальний рік»
Джерело інформації: посібник «Суспільствознавчі предмети. 5−11 класи». − Харків: Ранок, 2016. − С. 4−6.
Проблема, зазначена у назві статті, актуалізується автором через суттєвий світоглядний потенціал суспільствознавчої освіти взагалі, і історичної освіти зокрема, їх вплив на формування особистості громадянина України, здатного усвідомлено і відповідально брати участь у суспільно- політичному житті, реалізовувати і захищати свої права і свободи, розуміти свої громадянські обов’язки, висловлювати власну думку та впливати на життя громади власною активною життєвою позицією.
В статті визначаються провідні підходи до методології шкільної історичної освіти, які відповідають вимогам Державного стандарту освітньої галузі «Суспільствознавство», акцентується увага вчителів історії на безперервності (тяглості) історичного процесу як природного і безперервного на території сучасної України.
Виокремлено проблему формування цілісності історичних знань та уявлень учнівської молоді через вивчення історії України на тлі європейських і світових процесів.