ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА
№2 (34), 2024
Електронний науково-методичний журнал
Засновник: Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Рік заснування: 2016
Періодичність видання: 4 рази на рік
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Головний редактор Смагін І.І.
Коректор Макарова Н.М.
Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.
- Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
- Редакція може не поділяти думку авторів.
- За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.
Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР
Протокол №178-ОД від 22.05.2024 р.
Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.
Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com
Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
ЗМІСТ
Історія педагогіки та філософія освіти
В. Калінін, В. Денисенко
Підвищення кваліфікації як засіб розвитку професіоналізму педагога
Наукові публікації |
Л. РоміцинаСтратегії подолання освітніх втрат учнів і учениць з математикиО. МельничукВивчення залежності значень фотоструму від показників освітленості поверхніГ. БуроваГрупи взаємодопомоги та самореалізація осіб з особливими потребами: дослідження зв’язкуТ. КорніловаФормування читацької компетентності: шлях до успішного навчання та розвиткуЛ. Кучинська, Л. БугераФормування ключових компетентностей у дітей дошкільного віку: дієві практикиП. ЩербаньПодолання освітніх втрат і освітніх розривів під час вивчення географіїА. Шегеда, Т. ПаламарчукВимірювання розвитку оцінювальної компетентності педагога |
Сучасні освітні технології
М. Антонкова
Реалізація діяльнісного підходу на сучасних уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі
В. Шпак
Писемні джерела на уроках історії у 10 класі як засіб модернізації освітнього процесу
Портрет сучасного керівника
Л. Коваленко
«Я вибрала долю собі сама…» (Ліна Костенко)
Добрі практики
Роботи освітян-дипломантів обласного конкурсу добрих практик «Сучасна освіта – 2024»
До практичної скарбниці вчителя
М. Горлицький
Стежками зеленошумного Полісся
Юридична консультація
Г. Доброльожа
Запитання – відповідь