ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

№2 (34), 2024

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

Мова видання:  українська

Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

 

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Протокол 178-ОД від 22.05.2024 р.

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

 

ЗМІСТ

 

Історія педагогіки та філософія освіти
В. Калінін, В. Денисенко
Підвищення кваліфікації як засіб розвитку професіоналізму педагога
Наукові публікації
Л. Роміцина
Стратегії подолання освітніх втрат учнів і учениць з математики
О. Мельничук
Вивчення залежності значень фотоструму від показників освітленості поверхні
Г. Бурова
Групи взаємодопомоги та самореалізація осіб з особливими потребами: дослідження зв’язку
Т. Корнілова
Формування читацької компетентності: шлях до успішного навчання та розвитку
Л. Кучинська, Л. Бугера
Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного віку: дієві практики
П. Щербань
Подолання освітніх втрат і освітніх розривів під час вивчення географії
А. Шегеда, Т. Паламарчук
Вимірювання розвитку оцінювальної компетентності педагога
Сучасні освітні технології
М. Антонкова
Реалізація діяльнісного підходу на сучасних уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі
В. Шпак
Писемні джерела на уроках історії у 10 класі як засіб модернізації освітнього процесу
Портрет сучасного керівника
Л. Коваленко
«Я вибрала долю собі сама…» (Ліна Костенко)
Добрі практики
Роботи освітян-дипломантів обласного конкурсу добрих практик «Сучасна освіта – 2024»
До практичної скарбниці вчителя
М. Горлицький
Стежками зеленошумного Полісся
Юридична консультація
Г. Доброльожа
Запитання – відповідь