Журнал «Педагогічні обрії» №2, 2024

Автор: Дорошенко О.

Назва статті: Занурення в stem: власний досвід на уроках біології та хімії

Зміст: Динамічний розвиток сучасного суспільства вимагає невідкладного вдосконалення навчального процесу за рахунок інноваційних та перспективних освітніх технологій. Концепція нової української школи, Національна стратегія розвитку освіти в Україні орієнтують учителя на випускника з інноваційним типом мислення та культури, інноватора, здатного змінювати світ навколо. Все це разом вимагає поглибленого дослідження та використання прогресивних освітніх технологій, творчого пошуку нових або вдосконалених засад, методів навчання та суттєвих змін змісту.

Актуальними новими напрямами інноваційного розвитку природничо- математичної освіти є – STEM. Сутність цих напрямів розкривається в поєднанні міждисциплінарного та практико-орієнтованого підходів до вивчення природничо-математичних предметів, а також спрямованих на комплексне формування важливих професійних, соціальних та особистісних навичок у молоді. Фактори, що визначають їх конкурентоспроможність на ринку праці: здатність і готовність вирішувати складні завдання, критичне мислення, креативність, когнітивна гнучкість, співпраця, управління, здійснення інноваційної діяльності.

Інноваційні елементи STEM-освіти вносять певний розвиток у природничо-математичну освіту, а STEM-навчання в сучасних навчальних закладах стає незамінним засобом успішної підготовки молоді: учні можуть навчатися будь-коли, будь-де та бути конкурентоспроможними.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1uXsD913fljnV56M-oNBI9lslXW3F1wIO/view