Головні події освітянського тижня

МОН планує спростити шкільні освітні програми.

У Міністерстві освіти і науки працюють над змінами до освітніх програм для базової школи. Спрощені програми мають бути оприлюднені для ознайомлення громадськості влітку цього року.

 

Один день на місяць школярі навчатимуться захисту України.

Предмет «Захист України» буде трансформований в один урок на місяць, але він буде тривати весь день. Уряд виділив фінансування на переоснащення кабінетів та навчання вчителів.

 

МОН планує надавати школам за кордоном свій контент і наратив.

Міністерство освіти і науки планує повертати українців з міграції, співпрацюючи з діаспорами та поширюючи український контент та наратив в середній освіті школярів, які перебувають за кордоном.

 

Комітет ВР рекомендував ухвалити кілька освітніх законів.

Освітній комітет ВР рекомендував парламенту ухвалити в цілому законопроєкт Про дошкільну освіту. Також парламенту рекомендовано прийняти за основу проєкт закону Про академічну доброчесність.

 

Польща планує залучити до своїх шкіл всіх українських дітей-біженців.

Останніми змінами до закону про допомогу громадянам України передбачено, що соціальні виплати будуть отримувати тільки ті українці, які зараховані до місцевих польських шкіл.

 

У разі тривалих відключень світла на НМТ учасників відправлять на додаткову сесію.

Усі екзаменаційні центри будуть працювати відповідно до визначених процедур, тому порядок проведення тестування у разі відключення світла вирішуватимуть на місцях.

 

Школа не повинна нав’язувати ціннісні орієнтири, – міністр освіти.

За словами Оксена Лісового, цінності не будуть працювати, якщо людина в них не вірить, не пропустила через свою свідомість, не затвердила їх на практиці і не живе ними.

 

МОН просить виші забезпечувати дотримання мовного законодавства.

Міністерство освіти і науки звертає увагу керівників закладів вищої та фахової передвищої освіти на необхідності забезпечення дотримання мовного законодавства.

 

Президент підписав закон про індивідуальні траєкторії студентів.

Закон прийнято з метою розширення можливостей студентів формувати індивідуальні освітні траєкторії, а також розширення автономії закладів вищої освіти в розробленні та реалізації освітніх програм.