Автор: Ляшко В.
Назва статті: Формування комунікативної компетентності в сучасному закладі освіти: проблеми й перспективи
Ключові слова: мовна освіта, комунікативна компетентність, методи й прийоми, сторітелінг, проблеми й перспективи розвитку комунікативної компетентності.
Анотація: В наш час критерієм якості освіти виступає компетентність, яка розуміється як єдність знань, умінь, навичок, що дозволяє вирішувати проблемні ситуації в житті, навчанні, спілкуванні та інших сферах життєдіяльності. Комунікативна компетентність є головною у вирішенні проблем сучасної освіти у зв’язку з постійною модернізацією та оптимізацією державних освітніх стандартів. Формування комунікативної компетентності здобувачів освіти визначено серед пріоритетів Національної доктрини розвитку освіти в Україні, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції мовної освіти загальноосвітньої школи, Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. В статті проаналізовано основні правила, особливості, види, форми та інші методичні характеристики методів та прийомів, що сприяють розвитку комунікативної компетентності. Визначено сторітелінг як один з найефективніших методів, що сприяє розвитку комунікативної компетентності. Крім того, в цій статті визначено проблеми й перспективи формування комунікативної компетентності в сучасному закладі освіти.
Джерело: https://znayshov.com/News/Details/pedahohichni_obrii_1_2024