Журнал «Вісник науки та освіти» № 2(20), 2024

Автор: Непорада І. М., Олійник І.О.

Назва статті: Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування професійної компетентності сучасного вчителя НУШ

Анотація. У статті розглянуто феномен критичного мислення, виокремлено його основні елементи; охарактеризовано ознаки, які притаманні людині з розвиненим критичним мисленням; визначено роль вчителя у процесі формування критичного мислення в учнів, акцентовано важливість вміння критично мислити як однієї зі значущих характеристик розвитку особистості.

На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства, освіта повинна орієнтуватися на майбутнє, що в свою чергу, передбачає розвиток у майбутніх вчителів НУШ такого типу мислення, який би дозволяв аналізувати та відокремлювати істотну інформацію від  несуттєвої, зіткнувшись із проблемою знаходити найоптимальніші шляхи її рішення, висувати гіпотези й оцінювати альтернативи, бути підприємливим у змінних життєвих ситуаціях, мати власну думку й арґументовано відстоювати власну позицію та робити свідомий вибір тощо.

Ключові слова: критичне мислення, професійна компетентність, сучасний вчитель НУШ.

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/9631/9684