Автори: Бондар І., Адамович Г.
Назва статті: Реалізація принципу наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах воєнного часу
Ключові слова: принцип наступності, дошкільна освіта, початкова школа, освітні цілі, цінності, освітні підходи, зміст освіти, методи і форми роботи, освітнє середовище, оцінювання навчальних досягнень.
Анотація. У статті проаналізовано сутність поняття “наступність”; розкрито передумови для реалізації принципу наступності у вихованні особистості в період переходу від дошкільної до початкової освіти з урахуванням сучасних реалій. Доведено, що наступність між двома ланками освіти може бути реалізована з урахуванням узгодженості цілей, цінностей, підходів, методів і форм роботи, спільних ідей щодо середовищного підходу та оцінювання навчальних досягнень дітей.
Джерело: https://ippo.if.ua/images/stories/Osvitjanske_slovo/obr_23_2.pdf