Автор : Сисоєва С.О., Рейпольська О.Д.
Назва статті : Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації
Зміст У статті висвітлено результати роботи Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації», яку проведено відповідно до плану роботи Національної академії педагогічних наук України в рамках Ukrainian Preschool Week 15 вересня 2023 р. та присвячено Дню працівників дошкільної освіти.
Метою конференції було обговорення стратегічних питань організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Основні напрями роботи: діти раннього віку — піклування та освітній розвиток; підтримка сім’ї у забезпеченні освітнього розвитку дитини в умовах воєнного стану; професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі; упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах кризових станів; цифровізація як ресурсне забезпечення якості дошкільної освіти.
Співорганізаторами конференції виступили: Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. Серед учасників заходу були провідні вчені, викладачі закладів вищої освіти, представники дошкільної освіти.
Ключові слова: дошкільна освіта, піклування та освітній розвиток, заклади дошкільної освіти, умови воєнного стану, підтримка сім’ї, освітній розвиток дитини, професійна підготовка, сучасні педагогічні технології, кризові стани, сучасне освітнє середовище, система ціннісних орієнтацій дитини, цифровізація дошкільної освіти