Автор: Лукіна Т.
Назва статті: Вплив посадового статусу керівника школи на об’єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти
Ключові слова: посада, керівник закладу, оцінювання, об’єктивність, відмінність, розвиток закладу освіти, загальна середня освіта.
Анотація. У статті подано результати порівняльного емпіричного дослідження, присвяче-ного виявленню відмінностей та особливостей сприйняття керівниками закладів загальної середньої освіти того, наскільки трудним для них є здійснення об’єктивної оцінки різноманітних характеристик і результатів перебігу освітніх і управлінських процесів як передумови успішно-го впровадження удіяльність закладу освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Дослідження проводилося методом анкетування. Внутрішня узгодженість запитань анкети, визначалась за допомогою α-критерію Кронбаха і склала 0,848. Було проаналізовано відповіді 199 керівників залежно від їх посадового статусу (директора або заступника директора).
Джерело: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/664/677