МОН пропонує проводити уроки про безпеку в інтернеті.
Метою проведення уроків #stop_sexтинг має стати захист дітей та дорослих від сексуального насильства та експлуатації у цифровому середовищі, а також безпека офлайн під час війни.
Визначено дати реєстрації вчителів для сертифікації.
Реєстрація вчителів початкової школи для проходження сертифікації розпочнеться 30 січня. Реєстрація на сертифікацію вчителів математики та української мови і літератури розпочнеться 1 серпня.
МОН і депутати погодили модель проведення НМТ.
Міністерство освіти і науки разом з депутатами профільного комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій узгодили модель проведення національного мультипредметного тесту 2023 року.
МОН офіційно підтвердило скасування ДПА в 4 і 9 класах.
Міністерством освіти і науки офіційно підтверджено, що учні 4 та 9 класів в 2023 році будуть звільнені від проходження державної підсумкової атестації. Наказ МОН спрямований до Міністерства юстиції.
Оголошено добір експертів для сертифікації вчителів.
Участь у відборі можуть узяти педагогічні, науково-педагогічні працівники державних або комунальних закладів освіти чи інші особи з досвідом педагогічної діяльності не менше 5 років у початковій школі.
Законопроєкт про НМТ розглянуть на найближчому засіданні Ради.
Народні депутати після хвилі критики вирішили не зволікати з розглядом законопроєкту, яким буде визначена модель проведення національного мультипредметного тесту.
НМТ проведуть за схемою 2+1: мова й математика обов’язкові.
Національний мультипредметний тест очікувано проведуть за схемою 2+1. Зокрема, учасники тестування мають скласти два обов’язкові предмети та один за власним вибором.
Прохідні бали з усіх предметів НМТ підвищено.
У 2023 році для отримання можливості брати участь у конкурсному відборі вступнику необхідно набрати не менше 10% від загальної кількості тестових балів за виконання кожного з трьох блоків НМТ.
НМТ дозволив зарахувати рекордну кількість вступників.
За словами міністра освіти і науки, підсумки проведення НМТ в 2022 році свідчать про те, що ця модель вступу до вишів є успішною, внаслідок чого було зараховано рекордну кількість вступників.