Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції: сутність,зміст,технології, готовність до змін

Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції: сутність,зміст,технології, готовність до змін :навчально – методичний посібник/ Пуховська Л.П., Артюшина М. В., Базелюк В.Г., Лушин П.В., Снісаренко О.С., Сніцар Л.П., Солодков В.Т., / за наук. ред. Л.П. Пуховської – К.: Педагогічна думка, 2012. – 122 с.

 

Науково – методичний посібник є спробою аналізу євроінтеграційних процесів у сучасній теорії і практиці післядипломної педагогічної освіти. Різноманітні науково – методичні матеріали, присвячені теоретичному осмисленню європейського виміру та компетентнісного підходу в педагогічній освіті, аналізу аксіологічних аспектів проектування навчального процесу у контексті європейської інтеграції, а також характеристиці кращих вітчизняних практик євроінтеграційної діяльності, розширюють інформаційне поле та допомагають глибше зрозуміти принципи і динаміку розвитку інтеграційних процесів в освіті в умовах глобалізації. Посібник містить багатоманітний фактичний матеріал щодо формування готовності працівників системи післядипломної педагогічної освіти до сприйняття європейських цінностей та міжкультурної взаємодії.

Для розробників освітньої політики, керівників освітніх закладів, науковців, викладачів, учителів, аспірантів, слухачів системи післядипломної освіти.

Більш докладно зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).