Український педагогічний журнал №2, 2022

Автор: Майя Мар’єнко, Аліса Сухіх

Назва статті: Організація навчального процесу ЗЗСО засобами цифрових технологій під час воєнного стану

 

Організація навчального процесу під час воєнного стану у ЗЗСО передбачена переважно як дистанційна форма навчання (або за можливістю змішана форма навчання). При цьому організація дистанційної форми навчання має свою специфіку, що пов’язана з уведенням воєнного стану в Україні. У дослідженні розглянуті три режими дистанційного навчання: синхронний, асинхронний та біхронний. Подано опис кожного з режимів. Постулюється висновок, що класичний синхронний режим наразі є винятком. Розглянуто два сценарії використання синхронного режиму, які є комбінацією ще одного з режимів. Подано поради використовувати насамперед асинхронний та біхронний режими.

Розглянуто соціально-психологічний фактор як один з основних аспектів навчання. Подано рекомендації щодо тривалості уроків, обсягу домашніх завдань.

Ключові слова: навчальний процес, цифрові технології, воєнний стан, дистанційне навчання.

 

 

 

Більш детально зі статтею можна ознайомитись в бібліотеці

КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

м. Житомир,

вул. Покровська, 20 б