Автор: Оксана Лютко
Назва статті: Як оцінювати навчальні досягнення учнів: що враховувати та які критерії обрати?
Джерело інформації: журнал «Заступник директора школи» №5-6, 2022
Зміст: Автор проаналізувала традиційну систему оцінювання в компетентнісній системі освіти. Виходячи з результатів, запропонувала нову систему оцінювання, яка відповідає новому баченню.
Розмежовує поняття «оцінювання» та «оцінка». Визначає мету оцінювання, розрізняє його види.
Пропонує методи діагностичного та формувального оцінювання.
Представляє критерії оцінювання роботи учня на уроці.
Матеріал статті доповнює нормативно-правовими актами та документами щодо оцінювання.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).