Автор: Тетяна Плис
Назва статті: Впровадження E-підручників та елементів Е-навчання на уроках математики
Джерело інформації: журнал «Математика в рідній школі» №5, 2021
Зміст: Автор пропонує дослідно-експериментальний проєкт «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі». Читачам представлено етапи його реалізації.
І. Організаційно-констатувальний
ІІ. Констатувально-моделювальний
ІІІ. Формувально-впроваджувальний
ІV. Узагальнено-корекційний
- Рефлексивно-прогностичний
Розроблено окремі методичні рекомендації щодо впровадження елементів е-навчання на уроках математики. Представлено способи впровадження такого навчання батькам учнів.
Виокремлено досвід впровадження е-навчання під час дистанційного навчання.
На завершення автором висловлено критичні зауваження до чинних е-підручників.