Автор: Паршикова О.О.
Назва статті: Готуємо майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні німецької мови у новій українській школі
Джерело інформації: журнал «Іноземні мови» №2, 2021
Зміст: У статті розглянуто проблеми професійної підготовки майбутніх учителів німецької мови до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні учнів нової української школи. Обґрунтовано доцільність розробки та викладання вибіркового курсу «Комунікативно-ігрові технології навчання німецької мови у закладах середньої освіти» для студентів третього курсу бакалаврату спеціальності «Середня освіта», визначено його мету – формування у студентів бакалаврату професійної компетентності у застосуванні комунікативно-ігрових технологій навчання німецької мови у закладах середньої освіти, окреслено завдання та зміст. Сформульовано основні фахові компетентності майбутніх учителів, які необхідні для реалізації комунікативно-ігрового навчання німецької мови у новій українській школі.