Автор: Людмила Масол
Назва статті: Професійні орієнтації старшокласників у сфері мистецтва та креативних індустрій
У статті обґрунтовано авторську методику формування професійних орієнтацій старшокласників на творчі професії у сфері мистецтва та креативних індустрій під час опанування інтегрованого курсу «Мистецтво».
Методика передбачає включення до змісту освіти, насамперед у підручники системи варіативних художньо-практичних завдань профорієнтаційного спрямування і охоплює допрофільну і профільну освіту.
Розроблено спеціальні «професійні випробування», які у старшій школі відповідають обраним учнями мистецьким профілям навчання.
Ключові слова: мистецтво, креативні індустрії, професійна орієнтація, старшокласники, методика, допрофільна і профільна освіта.