В Україні триває основна сесія зовнішнього оцінювання.
Цього тижня відбулось тестування учасників з іноземних мов та математики. Наступного тижня відбудеться зовнішнє оцінювання ще з двох наймасовіших предметів – української мови і літератури та історії України.
Для вчителів створили тест із цифрової грамотності.
Міністерство цифрової трансформації запустило національний тест, завдяки якому кожен учитель може оцінити свій рівень цифрової грамотності. Після проходження тесту вчитель має можливість отримати електронний сертифікат.
МОН планує здійснити цифрову трансформацію в освіті.
Відомством представлена Концепція цифрової трансформації освіти і науки, завдяки який Міністерство освіти має намір впродовж п’яти наступних років здійснити цифрову трансформацію української освіти і науки.
Міністр виступив проти надмірних контрольних для школярів.
За словами Сергія Шкарлета, надмірна кількість контрольних і тестових робіт не є найкращим шляхом оцінювання здобутих знань учнями в доволі стресових для них умовах дистанційного навчання.
Проблеми якості підручників накопичувалися роками, – МОН.
У Міносвіти та Інституті модернізації змісту освіти заявили, що поділяють занепокоєність громадськості щодо помилок, неточностей та недоречного контенту в шкільних підручниках, які надруковані протягом останніх років.
У МОН назвали підручники, в яких буде потреба.
Міносвіти оприлюднило перелік підручників, в яких виникне потреба в 2022 році. Загалом визначено потребу у понад 140 назвах підручників для учнів 5 та 9 класів, а також для учнів з порушенням інтелектуального розвитку.
МОН: рішення про випускний вечір ухвалює директор.
У відомстві зазначають, що у період карантину закладам освіти запропоновано утриматися від проведення масових заходів. Водночас рішення про проведення випускних у школах має ухвалювати керівник закладу.
Затверджений склад Ради з питань профосвіти.
Президент України затвердив персональний склад Ради з питань розвитку професійної та професійно-технічної освіти. Рада матиме статус консультативно-дорадчого органу, основним завданням якого стане моніторинг розвитку галузі.
Явка на ДПА з математики склала 12%.
Участь у державній підсумковій атестації з математики, яка цього року відбувалась у формі ЗНО, взяли менше 12% учнів і студентів. Для учасників ДПА була організована робота окремих аудиторій і навіть окремих пунктів тестування.