У МОН розробили порядок реагування на випадки булінгу.
Документ визначає чотири прояви булінгу стосовно неповнолітньої чи малолітньої особи в закладі освіти, які є підставою для обґрунтованої підозри та реагування, зокрема: психологічні, фізичні, економічні та сексуальні.
На успішність дітей впливає школа і родина, – дослідження.
На середній бал випускників початкової школи із читання й математики найпосутніше впливають середовище, де навчається учень та культурний і матеріальний статус його родини.
МОН доручило підготувати освітян, які беруть участь у НУШ.
Відомство доручилорегіональним органам управління освітою та закладам післядипломної педагогічної освіти організувати підвищення кваліфікації освітян, які беруть участь у реформуванні галузі.
На Prometheus стартував курс з протидії булінгу.
Слухачі курсу можуть отримати відповіді про те, що стає причиною булінгу в закладах освіти, як виявити, попередити та протидіяти цькуванню, а також правильно вирішувати конфлікти.
Держава спрямує 700 млн на шкільний Інтернет.
За словами міністра освіти Лілії Гриневич, в Україні досі є школи, що взагалі не мають доступу до Інтернету. Зокрема, на Закарпатті таких шкіл понад 12%, а в Житомирській області – понад 19%.
Уряд придбає комп’ютери школам, у яких їх немає.
В Україні функціонує 413 шкіл, в яких відсутні комп’ютери, що використовуються в освітньому процесі. Завданням МОН стане є забезпечення для шкіл співвідношення бодай 1 комп’ютер на 10 учнів.
МОН планує мотивувати педагогів закладів профосвіти.
Майстри виробничого навчання та педагоги професійного навчання зможуть отримувати премії за підготовку учнів до стажування. Премії зможуть виплачуватись за рахунок коштів, отриманих від оплати практики учнів.
В Україні зміниться порядок атестації наукових працівників.
За інформацією МОН, відтепер учених оцінюватимуть за конкретними показниками, з’являться запобіжники щодо впливу на атестацію керівника установи та безпосереднього керівника науковця, стануть жорсткішими вимоги до академіків.
КМУ виділив гроші на шкільний транспорт.
Планується, що 325 млн буде використано для купівлі шкільних автобусів, ще 175 – на придбання автомобілів для інклюзивно-ресурсних центрів. Закупівля автобусів відбуватиметься на засадах співфінансування.
Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти.
МОН готує основу для запуску повноцінної дуальної освіти – з реальним навчанням на виробництві, використанням ЄКТС, чіткими критеріями оцінювання, з обов’язковою оплатою роботи під час навчання.
Затверджено склад Національного агентства кваліфікацій.
Агентство має стати майданчиком, де створюватимуться правила побудови та оновлення професійних стандартів. За інформацією МОН, агентство допоможе динамічніше адаптувати освітні стандарти до вимог ринку праці.
В Україні обговорять нову систему оцінювання школярів.
Упродовж квітня в найбільших містах України відбудуться обговорення пропозицій щодо реалізації освітніх оцінювань на етапі завершення добувачами початкової, базової та профільної освіти.