Профспілка наполягає на законі про захист вчителів. За словами голови столичної профспілки освітян Олександра Яцуня, така необхідність стала ще більш очевидною після низки нападів на педагогів, зокрема, жорстокого побиття учителя фізкультури в київському ліцеї.
У МОН створили раду, яка співпрацюватиме з церквами. Відомством затвердженоПоложення про Раду з питань співпраці з релігійними організаціями, метою діяльності якої стане підтримання діалогу із церквами та релігійними організаціями та ефективне використання їх потенціалу у виховному процесі.
МОН планує збільшити у школах кількість е-підручників. Відомством підготовлені зміни до плану запровадження Концепції «Нова українська школа», якими передбачено збільшення як кількості класів, в яких проводиться експеримент, так і кількості електронних підручників, що використовуються в кожному класі.
Міносвіти планує боротись з політичною агітацією в освіті. Найближчим часом в Україні розпочнеться інформаційна кампанія з протидії незаконній агітації та зловживанню адміністративним ресурсом у навчальних закладах.
Учителі мають отримувати повну зарплату, – профспілка. Невиконання у 2019 році вимог постанови КМУ «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників» щодо підвищення на 10% окладів працівників, оплата яких здійснюється через освітню субвенцію, є порушенням законодавства.
На пробне ЗНО зареєстровано 191 тисячу учасників. У 2019 році для участі в пробному ЗНО зареєструвались на 20 тисяч осіб більше ніж минулого року. Більшість учасників складатиме пробні тести з української мови і літератури, математики, історії та англійської мови.
Учасники пробного ЗНО отримають запрошення до 25 лютого. У запрошеннях-перепустках буде зазначена адреса пункту проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання. Проведення пробного тестування відбудеться у дві сесії – 16 і 23 березня.
Вчитель має бути готовий до фундаментальних змін, – міністр. За словами міністра освіти Лілії Гриневич, відмова учителя керуватись державними освітніми вимогами це шанс лишитись непроатестованим.
Гройсман: децентралізація дала імпульс розвитку шкіл. За словами прем’єра, можливості децентралізації і передача на місця фінансових ресурсів дозволили приділити увагу розвитку дошкільної та шкільної освіти, а також відновити та побудувати освітню інфраструктуру.