Сидоренко В., Нежинська О., Кравчинська Т.
Ключові компетентності керівника Нової української школи: компетентність щодо самовдосконалення, уміння вчитися // Методист. – 2018. – №12(84). – с. 4–24.
Підкреслено актуальність проблеми реформування системи освіти фахівців, підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти, забезпечення їх неперервного професійного розвитку. Запропоновані освітянам матеріали розроблено творчою групою науково-педагогічних працівників ЦІППО України у межах українсько-австрійського проекту «Нові компетенції керівників шкіл в Україні».
Ключові слова:компетентності, концепція, мотивація, андрагогіка, модератор.
Литвиненко Г., Хоменко В.
Методична служба й дорадництво в умовах ОТГ // Методист. – 2018. – №12(84). – с. 25–29.
У процесі формування власної системи управління освітою об’єднаних територіальних громад серйозним викликом стало збереження їх структурних підрозділів, які не «керують» освітніми закладами, а надають їм допомогу, виконуючи сервісні функції. На розгляд читачів пропонується Положення про центр із надання освітніх послуг і сервісного обслуговування установ і закладів освіти.
Ключові слова: модернізація, об’єднані територіальні громади, дорадництво, освітні послуги, сервісне обслуговування.
Ковганич Г., Молчанова М.
Методичний супровід професійного розвитку педагога // Методист. – 2018. – №12(84). – с. 40–46.
У статті виокремлюється актуальність проблеми професійного розвитку педагога, організаційно-методичного супроводу його діяльності. Пропонується відповідна технологія як система заходів, спрямована на надання допомоги педагогу у вирішенні його проблеми, створення оптимальних умов діяльності вчителя.
Ключові слова: супровід,технології, компетентність, формування, умотивованість, портфоліо, розвиток.
Шкільна І.
Формуємо ідентичність // Методист. – 2018. – №12(84). – с. 47–67.
У статті розглянуто результати наукового дослідження складників національного-культурної ідентичності і форм роботи з учнями та педагогами, які можна використовувати в педагогічній практиці. Автор пропонує читачам критерії узагальнення показників, тематику лекцій для педагогів, індивідуальних бесід з учнями, зразки анкет, творчих завдань, вправи, ігри…
Ключові слова: ідентичність, діагностика, складники, формування, супровід, технології.