Комунальний заклад
“Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Житомирської обласної ради
ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА
Електронний науково-методичний журнал №3(11), 2018
Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська
Редактор:Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, ректор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Заступник редактора: Денисенко В. Ф., методист центру навчально-методичної інформації Житомирського ОІППО
Оформлення, дизайн, поліграфічна верстка: Горлицький М. І.
Коректор: Макарова Н. М.
Поштова адреса редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com
Редколегія
Рубрики
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
Попередній випуск
ЧИТАЙТЕ У НОМЕРІ :
Л. П. Шевчук
І. І. Смагін
О. В. Пастовенський
Шляхи впровадження децентралізації управління загальною середньою освітою на сучасному етапі
Т. Б. Корнілова, Г. М. Кучерова
На шляху до Нової української школи
Г. Г. Бовсунівська, Т. О. Трохименко
К. І. Колесник
І. Б. Гуменюк
Вивчення англійської мови в умовах Нової української школи
Л. П. Новік
Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» в номінації «Німецька мова»
Т. М. Полякова
Вивчення російської мови і зарубіжної літератури в контексті Концепції «Нова українська школа»
М. А. Староверова
Стан та перспективи викладання польської мови в навчальних закладах області
Н. Г. Сірик
Методичне забезпечення формування цілісності історичних знань та уявлень учнівської молоді
О. І. Андрійчук
Методика моделювання матриці змісту тесту для оцінювання досягнень старшокласників з історії України
Л. В. Роміцина
Підвищення якості шкільної математичної освіти через формування активного навчального процесу
Л. М. Ткаченко
Хімічна освіта у новому циклі річної діяльності
Н. М. Поліщук
П. І. Щербань
Вивчення географії в умовах Нової української школи
А. М. Гошко
Фізична культура в 1– 9 класах у новому 2018/2019 навчальному році
М. В. Стахов
Викладання предмета «Захист Вітчизни»
Р. О. Кирилюк
Ю. В. Доготар
Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загально- освітніх та позашкільних закладах
В. М. Бовсунівський
Вивчення мистецьких дисциплін у 2018/2019 навчальному році
І. В. Колеснікова
Викладання інформатики в умовах реформування освіти
О. М. Кравчук, С. П. Семенчук
В. М. Гусак, Н. С. Костриця
О. В. Лядобрук
Г. М. Кучерова
Основні напрямки управління освітнім процесом у контексті модернізації освітньої галузі
О. С. Конопацька
Т. В. Завязун, О. А. Орлова, І. С. Петрук
Про організацію освітньої роботи в закладах дошкільної освіти у 2018/2019 навчальному році
Л. М. Коврігіна
М. К. Сюравчик, Н. В. Кравчук, Т. В. Мастеркова
Організація інтелектуальних змагань школярів в умовах діяльності ОТГ
А. Г. Стельмах
Розвиток професійного самовизначення в умовах об’єднаних територіальних громад
О. С. Борозенна, О. В. Клапішевська
Моніторингові дослідження в контексті Нової української школи
Н. О. Осадчук, Т. Й. Шугай
Психологічна служба в контексті вимог сьогодення
О. П. Стефанович
Сучасні підходи до поширення власного педагогічного досвіду в умовах освітніх змін