Комунальний заклад
“Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Житомирської обласної ради
ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА
Електронний науково-методичний журнал №2(10), 2018
Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська
Редактор:Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, ректор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Заступник редактора: Денисенко В. Ф., методист центру навчально-методичної інформації Житомирського ОІППО
Оформлення, дизайн, поліграфічна верстка: Горлицький М. І.
Коректор: Макарова Н. М.
Поштова адреса редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com
Редколегія
Рубрики
Вимоги до оформлення матеріалів журналу
Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей
Попередній випуск
У ЦЬОМУ ВИПУСКУ:
Нова українська школа
Ю.В. Павловська
Упровадження ідей Концепції Нової української школи в умовах ліцею
Науково-методичний супровід
О. Б. Коляновський
Г.М. Косянчук
Використання мистецьких технологій у STEM-освіті
І. І. Якухно
Духовно-моральне виховання в закладах освіти
Експериментальна робота
Л. А. Кльоц
Шляхи формування соціальної компетентності старшокласників
Освітні технології
О.О. Романовська.
Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освітнього процесу в закладі дошкільної освіти
С.М. Мацкевич
О.В. Шуляренко
Формування міжпредметних компетентностей учнів на уроках німецької мови
І.Є. Чупракова
Г.М. Степанова
Інформаційна графіка в освітньому географічному процесі
Інклюзивна освіта
В.Ю. Шабуніна, Н.О. Камозіна, Т.В.Рогузько, Т.М. Корнійчук, В.П. Бруховська
Впровадження інноваційних форм навчання та виховання дітей з особливими потребами
Н.Й. Яковчук
Диференційований підхід до дітей з особливими освітніми потребами на уроках математики у 5–9 классах
Ю.В. Куширець
З досвіду роботи
І.С. Білецька
Тьюторський супровід процесу адаптації учнів перших класів
А.А. Весельська
З історії освіти
А.Г. Стельмах
«Корнинському методу» –100 років.