Журнал «Науково-методичний журнал “Освіта Закарпаття”» №32, 2025

Автор:  М. Марко

Назва статті: Навчально-ігрові технології як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів

Зміст: У статті теоретично обґрунтовано педагогічні можливості застосування навчально-ігрових технологій у професійній діяльності вчителя початкових класів. Розкрито ефективність навчально-ігрових технологій для формування ключових компетентностей молодших школярів. У сучасних умовах реалізація концепції Нової української школи вимагає постійного вдосконалення дидактичних і методичних матеріалів, пошуку нетрадиційних форм і методів організації освітнього процесу в початкових класах. Відтак актуалізується проблема організації освітнього процесу, за якої головна увага приділяється активній, різнобічній, продуктивній, максимально самостійній навчально-пізнавальній діяльності учнів. Для реалізації зазначених завдань ефективним є використання навчально-ігрових технологій. Використання навчально-ігрових технологій сприяє оволодінню різними способами дій, які дозволяють надати нової якості організації та здійсненню освітнього процесу в початковій школі.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням  https://znayshov.com/News/Details/osvita_zakarpattia_32