Головні події освітянського тижня

Учителі прифронтових регіонів отримуватимуть додаткові доплати.

Уряд ухвалив рішення про встановлення додаткової доплати для вчителів, які працюють в очному та змішаному форматах у прифронтових регіонах. Доплата за роботу в несприятливих умовах становитиме 4000 грн «на руки».

 

МОН створює Молодіжну раду для консультативної діяльності.

Планується, що рада надаватиме пропозиції і рекомендації від молоді щодо формування та реалізації державної політики у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, інноваційної діяльності.

 

У ВР пропонують збільшити вчительську ставку до трьох мінімальних зарплат.

Голова освітнього комітету ВР Сергій Бабак подав правки до проекту бюджету, які передбачають зміни системи зарплат учителів та встановлення окладу у розмірі не менше трьох мінімальних зарплат.

 

Правила прийому до вишів необхідно вдосконалити, – Спілка ректорів.

На засіданні Спілці ректорів ухвалено рішення про створення робочої групи для підготовки пропозицій щодо змін у правилах прийому у 2026 році. Вступну кампанію загалом було визнано успішною.

 

У МОН заявили про плани підтримки «сильних» університетів.

Міністерство освіти буде підтримувати сильні університети, які мають ставати точками розвитку українських територій. У відомстві зазначають, що університети в колаборації з місцевою владою можуть вирішувати проблеми територій.

 

Лише кожен восьмий виш набрав цьогоріч понад тисячу вступників.

Понад 300 державних, комунальних та приватних закладів вищої освіти цьогоріч мали менше ніж 1 тисячу вступників на бакалаврат. Лише 48 університетів мали кількість рекомендацій понад 1000.

 

Директори шкіл не мають відповідати за ремонтні роботи в укриттях.

Освітній омбудсмен Надія Лещик, коментуючи повідомлення правоохоронних органів про кримінальні провадження наголошує, що директори шкіл не мають відповідати за будівельні роботи, зокрема в укриттях.

 

У Держслужбі якості освіти повідомили, що українська зміцнюється у школі.

За результатами дослідження Державної служби якості освіти, в Україні поступово змінюються позиції української мови в школі та у повсякденному житті учасників освітнього процесу.