Учителі прифронтових регіонів отримуватимуть додаткові доплати.
Уряд ухвалив рішення про встановлення додаткової доплати для вчителів, які працюють в очному та змішаному форматах у прифронтових регіонах. Доплата за роботу в несприятливих умовах становитиме 4000 грн «на руки».
МОН створює Молодіжну раду для консультативної діяльності.
Планується, що рада надаватиме пропозиції і рекомендації від молоді щодо формування та реалізації державної політики у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, інноваційної діяльності.
У ВР пропонують збільшити вчительську ставку до трьох мінімальних зарплат.
Голова освітнього комітету ВР Сергій Бабак подав правки до проекту бюджету, які передбачають зміни системи зарплат учителів та встановлення окладу у розмірі не менше трьох мінімальних зарплат.
Правила прийому до вишів необхідно вдосконалити, – Спілка ректорів.
На засіданні Спілці ректорів ухвалено рішення про створення робочої групи для підготовки пропозицій щодо змін у правилах прийому у 2026 році. Вступну кампанію загалом було визнано успішною.
У МОН заявили про плани підтримки «сильних» університетів.
Міністерство освіти буде підтримувати сильні університети, які мають ставати точками розвитку українських територій. У відомстві зазначають, що університети в колаборації з місцевою владою можуть вирішувати проблеми територій.
Лише кожен восьмий виш набрав цьогоріч понад тисячу вступників.
Понад 300 державних, комунальних та приватних закладів вищої освіти цьогоріч мали менше ніж 1 тисячу вступників на бакалаврат. Лише 48 університетів мали кількість рекомендацій понад 1000.
Директори шкіл не мають відповідати за ремонтні роботи в укриттях.
Освітній омбудсмен Надія Лещик, коментуючи повідомлення правоохоронних органів про кримінальні провадження наголошує, що директори шкіл не мають відповідати за будівельні роботи, зокрема в укриттях.
У Держслужбі якості освіти повідомили, що українська зміцнюється у школі.
За результатами дослідження Державної служби якості освіти, в Україні поступово змінюються позиції української мови в школі та у повсякденному житті учасників освітнього процесу.