Головні події освітянського тижня

Учителі прифронтових регіонів отримуватимуть додаткові доплати.

Уряд ухвалив рішення про встановлення додаткової доплати для вчителів, які працюють в очному та змішаному форматах у прифронтових регіонах. Доплата за роботу в несприятливих умовах становитиме 4000 грн «на руки».

 

МОН створює Молодіжну раду для консультативної діяльності.

Планується, що рада надаватиме пропозиції і рекомендації від молоді щодо формування та реалізації державної політики у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, інноваційної діяльності.

 

У ВР пропонують збільшити вчительську ставку до трьох мінімальних зарплат.

Голова освітнього комітету ВР Сергій Бабак подав правки до проекту бюджету, які передбачають зміни системи зарплат учителів та встановлення окладу у розмірі не менше трьох мінімальних зарплат.

 

Правила прийому до вишів необхідно вдосконалити, – Спілка ректорів.

На засіданні Спілці ректорів ухвалено рішення про створення робочої групи для підготовки пропозицій щодо змін у правилах прийому у 2026 році. Вступну кампанію загалом було визнано успішною.

 

Google надасть студентам безоплатний доступ до штучного інтелекту.

Студенти закладів вищої освіти віком від 18 років можуть отримати безоплатний річний доступ до інструментів штучного інтелекту в межах підписки Google AI Pro. Активувати доступ можна до 9 грудня.

 

Директори шкіл не мають відповідати за ремонтні роботи в укриттях.

Освітній омбудсмен Надія Лещик, коментуючи повідомлення правоохоронних органів про кримінальні провадження наголошує, що директори шкіл не мають відповідати за будівельні роботи, зокрема в укриттях.

 

22 університети України включено до World University Rankings.

За результатами цьогорічного рейтингу, найкращим українським закладом вищої освіти знову визнаний Сумський державний університет, який увійшов до 1001–1200 позицій світового рейтингу.

 

У Держслужбі якості освіти повідомили, що українська зміцнюється у школі.

За результатами дослідження Державної служби якості освіти, в Україні поступово змінюються позиції української мови в школі та у повсякденному житті учасників освітнього процесу.