Автор: Олена АКІМОВА
Назва статті: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії
Зміст: Метою статті є розгляд професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, характеристика окремих аспектів змістового наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування в майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Методологія дослідження ґрунтується на інтеграції методологічних підходів: діалектичної єдності теорії та практики; системному, синергетичному, аксіологічному, компетентнісному, діяльнісному, особистісно-зорієнтованому, інклюзивному як концептуального підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії. Наукова новизна полягає в характеристиці окремих аспектів змістового наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування в майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/217