Журнал «Академічні візії» №43, 2025

Автор:  В. Зелінський

Назва статті: Аксіологічний потенціал вивчення математики у закладах загальної середньої освіти

Зміст: У статті досліджено аксіологічний потенціал вивчення математики у закладах загальної середньої освіти. Доведено, що реалізація аксіологічного потенціалу математики можлива за умов інтеграції елементів гуманістичної педагогіки, контекстного навчання та використання завдань, які апелюють до реальних життєвих ситуацій. Це дозволяє поєднати абстрактний зміст предмета з особистісно значущим змістом для учнів. Визначено напрями роботи над змістом навчального предмета «математика» у контексті актуалізації його ціннісного потенціалу, зокрема: методологічні, філософські, історичні аспекти математики; роль математики у розвитку науково-технічного прогресу, у повсякденному житті; зв’язок математики з іншими науками.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням  https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1939