Автор: Л. Ткаченко
Назва статті: Розвиток лідерського потенціалу учнів у діяльності шкільного хабу
Ключові слова: обдарована особистість, лідерство, м’які навички, шкільний хаб, соціальне партнерство, освітні інновації
Анотація. У статті розкрито актуальність і важливість формування лідерських якостей обдарованих учнів, зокрема м’яких навичок (soft skills), які значною мірою забезпечують якісні комунікативні взаємозв’язки, особистісний вплив, командну роботу тощо, що забезпечує успішне лідерство. Представлено результати дослідження комунікативних і організаторських схильностей, а також ступінь соціалізації учнів старшої школи (у порівнянні показників за вказаними якостями учнів ліцею і звичайного закладу загальної середньої освіти). Наведено переконливі аргументи на користь створення шкільних хабів як доступного освітнього ресурсу для формування лідерських якостей обдарованих учнів. Зазначено про освітнє партнерство, що нині є актуальним засобом у розв’язанні освітніх проблем соціально-педагогічного та соціокультурного характеру.
Джерело: https://pi.iod.gov.ua/ojs/index.php/pi/article/view/8