Автор: Котило А.
Назва статті: Визначення умов організації уроків англійської мови в 5-х класах за концепцією нової української школи
Ключові слова: адаптація учнів, навчальне середовище, комунікативна компетентність, інтерактивні методи, мотивація, сучасні освітні технології, наступність, психологічний комфорт.
Анотація. У статті здійснено теоретичне обґрунтування психолого-педагогічних умов організації уроків англійської мови в 5 класі в межах концепції НУШ. Особливу увагу приділено аналізу адаптаційного періоду учнів під час переходу до базової школи та його впливу на процес вивчення іноземної мови. Визначено ключові психолого-педагогічні аспекти, що сприяють ефективному засвоєнню англійської мови, зокрема розвиток мотивації, урахування вікових особливостей учнів, створення сприятливого навчального середовища й застосування сучасних методів і технологій викладання. Досліджено основні підходи до організації навчального процесу, які сприяють формуванню іншомовної комунікативної компетентності, а саме: діяльнісний, особистісно-орієнтований і компетентнісний підходи.
Джерело: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4665