Автори: Собчук А., Войтович А.
Назва статті: Організація інклюзивного навчання в загальноосвітній школі
Зміст: У статті проаналізовано організаційні аспекти інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах, охарактеризовано виклики та можливості, що виникають під час інтеграції учнів з особливими освітніми потребами. Визначено ключові аспекти інклюзивної освіти, згідно з Саламанкською декларацією та конвенціями ООН, які підкреслюють право кожної дитини на доступ до якісної освіти в адаптованому середовищі. З’ясовано, що інклюзивне навчання не лише є правом дитини, а й виступає як фундаментальний принцип для забезпечення їх благополуччя та повноцінної інтеграції в суспільство.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1778