Автори: Зайцева В., Самойленко В.
Назва статті: Інформаційно-комунікаційний досвід у діяльності вчителя-словесника
Ключові слова: тренувальні вправи, пояснювальні завдання, контрольні вправи, компетентнісний підхід, «м’які» навички
Анотація. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті становить відносно досліджене явище попри те, що воно не було центром уваги дослідників до початку XXI ст. Педагоги та дослідники вивчають проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у контексті знаходження нових способів інтеграції таких технологій у навчальну діяльність. Однак, усупереч дослідженості інформаційно-комунікаційних технологій постають усе нові й нові питання, пов’язані з постійним розвитком галузі. Мету поданої розвідки становить висвітлення досвіду розробки й тестування додатків, як основного виду діяльності протягом навчальної практики «Інформаційно-комунікаційні технології в школі» у студентів-педагогів. Це уможливлює виявлення типів інформаційно-комунікаційних завдань. Методи. Досягнення поставленої мети передбачає послуговування такими теоретичними методами дослідження, як аналіз, систематизація й узагальнення використаних у розвідці джерел, синтез та інтерпретація отриманої інформації.
Джерело: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4643