Журнал «Український педагогічний журнал» №4, 2024

Автори: Малихін О., Арістова Н., Ліпчевська І.

Назва статті: Цифровізація профільної середньої освіти як інструмент мінімізації навчальних втрат учнів в умовах воєнного стану

Ключові слова: профільна середня освіта цифровізація освіти Нова українська школа освіта в умовах воєнного стану мінімізація навчальних втрат

Анотація. Глобальні освітні тренди та трагічні сучасні реалії зумовлюють доцільність повсякчасного використання цифрових технологій в освітньому процесі для комунікації вчителів, учнів, батьків і виконання учнями навчальних завдань. Цифровізація освіти є одним з ключових чинників забезпечення безперервності освітнього процесу, реалізації дидактичних принципів системності та послідовності, доступності навчання та міцності засвоєння знань, умінь і навичок. Ці принципи є ключовими і їх дотримання має першочерговий вплив на освітній процес і його результати під час дії воєнного стану в країні.

 

Джерело: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/803