Журнал: «Збірник наукових праць «Педагогічні науки»» №107, 2024

Автори: Вашак О., Бурсова С.

Назва статті: Педагогічне значення ігрової діяльності у розвитку дітей раннього віку

Ключові слова: діти раннього віку, вихователі закладів дошкільної освіти, гра, ігрова діяльність, фаховий підхід до використання ігор, створення ігрового середовища

Анотація. Анотація. У статті висвітлена роль гри у розвитку дітей раннього віку як важлива наукова проблема у галузі дошкілля. Акцентовано увагу на важливості фахового підходу та високої професійної компетентності педагогів до використання ігор у закладах дошкільної освіти. Розкриті різні форми, методи та засоби створення ігрової діяльності у групах раннього віку відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Розкриваючи актуальність зазначеної наукової проблеми, наголошено на тому, що останнім часом, у системі дошкільної освіти спостерігається стійка тенденція у домінуванні пріоритету навчальної діяльності, і разом з тим, у виявленні недостатньої уваги до розвитку дітей у процесі гри.

 

Джерело: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4635