Заклади освіти звільнять від обов’язку подачі списків призовників.
Уряд пропонує скасувати обов’язок закладів освіти щороку подавати до ТЦК списки учнів, які підлягають взяттю на військовий облік. Така норма міститься в урядовому законопроєкті, що ухвалений ВР в першому читанні.
Усі предмети в старшій школі поділятимуться на три кластери.
У старшій профільній школі усі предмети, які вивчатимуть учні, поділятимуться на три кластери. Профілі навчання формуватимуться у межах мовно-літературного, суспільно-гуманітарного та STEM тематичних кластерів.
Освітній омбудсмен пропонує залишати учнів на другий рік навчання.
Освітній омбудсмен виступила з ініціативою щодо надання педагогічним радам шкіл права залишати учнів на другий рік навчання в тому ж класі з метою компенсації навчальних втрат.
Затверджено графік державних кваліфікаційних іспитів у 2025 році.
Міністерством освіти і науки затверджений графік проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту на бакалаврському та магістерському рівнях, а також на рівні фахового молодшого бакалавра в 2025 році.
Конкурси на посаду директора школи варто відновити, – омбудсмен.
В Україні необхідно відновити проведення конкурсів на посаду директорів закладів загальної середньої освіти. З такою пропозицією виступила Надія Лещик під час зустрічі з міністром освіти і науки.
МОН проводить опитування вчителів про шкільну реформу.
Міністерство освіти і науки запрошує вчителів пройти опитування щодо бачення ними концепцій освітніх галузей в українській школі. Концепції освітніх галузей мають допомогти зробити навчання більш сучасним і практичним.
Кількість завдань у сертифікаційних тестах для вчителів зменшено.
В Україні вчергове зменшили кількість завдань у сертифікаційних тестах для вчителів. Відповідні зміни містять характеристики тестів, що затверджені Українським центром оцінювання якості освіти.
МОН надало роз’яснення щодо нових норм атестації вчителів.
Представники шкільної адміністрації, члени атестаційних комісій та педагоги знайдуть відповіді на питання, як і хто може створювати атестаційні комісії, яким є строк повноважень атестаційної комісії та інші актуальні питання.