Журнал «Вісник науки та освіти» №10, 2024

Автори:  Брюховецька І., Власюк Т., Грицик Н., Абрінова Н.

Назва статті:  Stem-навчання в умовах модернізації системи освіти

Зміст: В наш час все більше вчителів, батьків та освітніх закладів звертають увагу на STEM-освіту. STEM – це комплексний  підхід  до навчання,  орієнтований  на розвиток навичок  вирішення  проблем, критичного  мислення,  аналітичного  мислення  та  творчого підходу  до вирішення  завдань. Важливо  розуміти,  що STEM-освіта не обмежується лише  вивченням  окремих  дисциплін,  а  включає  їх  взаємозв’язок  та застосування  у  реальному  житті.  З  часом  STEM-освіта  стає  все  більш затребуваною на ринку праці. Освіта відіграє ключову роль у підготовці учнів до сучасного світу, де технології стрімко розвиваються, а потреба у фахівцях  у  цих  галузях  постійно  зростає.  Крім  освоєння  конкретних науково-технічних  знань,  учні,  отримуючи  STEM-освіту,  розвивають універсальні  навички,  які  стануть  у  нагоді їм  у  будь-якій  сфері  життя: вміння працювати в команді, вирішувати проблеми, адаптуватися до нових умов та технологій. Інтегративна освіта дозволяє готувати цінні кадри, які можуть  ефективно  працювати  у  сучасних  технологічних  компаніях.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/16088/16160