Автори: Брюховецька І., Власюк Т., Грицик Н., Абрінова Н.
Назва статті: Stem-навчання в умовах модернізації системи освіти
Зміст: В наш час все більше вчителів, батьків та освітніх закладів звертають увагу на STEM-освіту. STEM – це комплексний підхід до навчання, орієнтований на розвиток навичок вирішення проблем, критичного мислення, аналітичного мислення та творчого підходу до вирішення завдань. Важливо розуміти, що STEM-освіта не обмежується лише вивченням окремих дисциплін, а включає їх взаємозв’язок та застосування у реальному житті. З часом STEM-освіта стає все більш затребуваною на ринку праці. Освіта відіграє ключову роль у підготовці учнів до сучасного світу, де технології стрімко розвиваються, а потреба у фахівцях у цих галузях постійно зростає. Крім освоєння конкретних науково-технічних знань, учні, отримуючи STEM-освіту, розвивають універсальні навички, які стануть у нагоді їм у будь-якій сфері життя: вміння працювати в команді, вирішувати проблеми, адаптуватися до нових умов та технологій. Інтегративна освіта дозволяє готувати цінні кадри, які можуть ефективно працювати у сучасних технологічних компаніях.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/16088/16160