Автори: Будовська Н., Краснощок А.
Назва статті: Використання ІКТ у навчанні дисциплін суспільно-гуманітарного циклу
Ключові слова: Інформаційно-комунікаційні технології,формування ключових компетентностей, дисципліни суспільно-гуманітарного циклу
Анотація. Стаття присвячена дослідженню трансформацій в техно-логіях навчання у зв’язку із розвитком інформаційно-комунікаційних технологій. Автори статті поставили такі завдання: визначити роль дисциплін суспільно гуманітарного циклу у формуванні інформаційно-цифрової компетентності у здобувачів освіти як ключової; визначити етапи розвитку і залучення ІКТ в освітній процес; намітити перспективи використання новітніх ІКТу формуванні інформаційно-цифрової компетентності як ключової у здобувачів освіти. У статті автори зазначили компетентнісний потенціал дисциплін суспільно гуманітарного циклу відносять «Всесвітню історію», «Історію України», «Правознавство», «Громадянську освіту» за такою ключовою компетентністю, як інформаційно-цифрова. Виокремили умови, за рахунок дотримання яких в умовах очного, дистанційного або змішаного форматів навчання можливе ефективне формування інформаційно-цифрової компетентності у навчанні дисциплін суспільно гуманітарного циклу. Також авторами виокремлені засоби ІКТ навчання, які сприятимуть формуванню інформаційно-цифрової компетентності учні у навчанні дисциплін суспільно-гуманітарного циклу і сформульовані вимоги до вчителя, зокрема до умінь педагога розібратись у тому розмаїтті ІКТ, які існують на ринку і пропонуються в Інтернеті, а також до його знань, вмінь і навичок реалізовувати їх на практиці.
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/view/271/370