Журнал «Освіта Сумщини» » № 2 (62), 2024

Автор:  Міщенко Л.

Назва статті: Особливості формування у дітей дошкільного віку соціально-громадянської компетентності

Зміст: Інтеграція України до світового співтовариства викликала масштабну реформу в освіті із запровадженням компетентнісної моделі навчання на основі демократичних цінностей, спрямованої на виховання інноватора та відповідального громадянина. Одним із важливих аспектів процесу становлення особистості є засвоєння дітьми гуманних і моральних цінностей, їхня соціалізація. У сучасному суспільстві відчувається потреба в самостійній, активній особистості, а самої особистості – у гармонійній взаємодії з суспільством.

Введення дитини у світ людських взаємин є важливою метою дошкільної освіти. Одне з головних завдань дошкільної освіти – формувати у вихованців соціально-громадянську компетентність, яка дає дітям змогу гармонійно існувати в соціумі.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням http://soippo.edu.ua/images/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2024/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%20%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202%202024.pdf