Автор: Луценко В.
Назва статті: Принципи методики навчання креативному письму на уроках української мови в зсо
Анотація. У статті представлено умови реалізації нової методики та розроблено контекст ідентифікації перемикання уваги як вільної дії. Проблема сучасної методики навчання творчої діяльності формулюється як протиріччя між потребою в ясному відтворенні подій і необхідністю працювати з прихованою предметністю: мотивацією, а також різними видами мислення, які не доступні спостереженню з боку вчителя-словесника і як правило не усвідомлюються школярами. На розгляд виноситься гіпотеза про новий предмет методики навчання креативному письму – переключення уваги. Матеріали дослідження – есе, творчі роботи та інтелект-карти, створені учнями основної школи. Методи дослідження: навчально-організаційні (картування та постановка творчих завдань), аналітичні (композиційний та смисловий аналіз тексту) та теоретичні (мисленнєве моделювання та екстраполяція).
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/12840/12902