Автор: Січкар С., Архипова В.
Назва статті: Методологічні засади роботи сучасного вчителя словесності з обдарованими дітьми
Зміст: Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до змін, до генерування і втілення нових ідей, задумів, стратегій та рішень. Така особистість володіє рішучістю, сміливістю мислення, умінням не зупинятися на досягнутому. В умовах онлайн-навчання та воєнного стану в Україні спосіб життєдіяльності учнівства значно змінився, але підтримка їхнього усебічного розвитку, упровадження в освітній процес цікавих форм і методів, створення відповідного освітнього середовища для розвитку природних здібностей учнів має бути одним із важливих напрямів роботи педагога сьогодні, бо, як зазначається у Концепції Нової української школи, місією освіти в умовах реформування є допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини.
Україна нині, як ніколи, зацікавлена в інноваційному розвитку суспільства, а тому особливого значення набуває виявлення та підтримка обдарованої учнівської молоді, оскільки саме вона у майбутньому формує імідж країни на міжнародній арені, її людський капітал, відкриваючи свої досягнення світовій спільноті.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/78793