Автори: Рачковський А.В., Рябовол Г.С., Ушакова С.В., Перелигіна О.І.
Назва статті: Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект
Ключові слова: організаційно-педагогічні проблеми, модульність, варіативність, критичне мислення.
Анотація: У статті представлені результати опитування учнів та викладачів вищого навчального закладу про їхнє ставлення до дистанційного навчання у сучасному варіанті та психологічних проблем, що виникають у процесі його застосування. Проведене дослідження показало, що більшість учнів та викладачів позитивно ставиться до тієї форми дистанційного навчання, яка була використана в період пандемії COVID-19. Водночас виявлено низку проблем не лише організаційно-технічного, а й психологічного характеру. Як головний недолік дистанційного навчання опитані учні та викладачі вказали на те, що немає безпосереднього контакту між учнями та викладачем (40% з тих, хто оцінив дистанційну освіту негативно). Крім того, дослідження виявило недоліки технічної бази дистанційного навчання, а також недостатній рівень спеціальної підготовки як учнів, так і викладачів для роботи у дистанційному режимі.
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/8887/8934