Автор: Бєлінська І.
Назва статті: Використання цифрових застосунків при реалізації STEM-проєктів у шкільному курсі математики
Зміст: У сучасному світі, де технології швидко розвиваються і містять значні
зміни у всіх аспектах життя, освіта стає ключовим чинником успішного життя
та розвитку. Для підготовки молодого покоління до викликів цифрової епохи
необхідним є об’єднання різних галузей знань у STEM-освіті (наука, технологія, інженерія та математика). Інтеграція STEM-освіти допомагає учням бачити зв’язок між різними галузями знань і готує їх до вимог цифрового
суспільства.
Одним із ключових аспектів інтеграції STEM-освіти є включення STEM-
елементів у навчальний план. На уроках математики це може бути використання реальних прикладів, де математика використовується для розв’язання практичних завдань, а також використання інтерактивних програм
та інтернет-ресурсів для навчання.
Цифрові засоби дозволяють підвищити якість і результативність STEM-
проєктів у математиці. Вони дають можливість відтворювати складні математичні моделі, робити великі обчислення та візуалізувати дані.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням https://drive.google.com/file/d/1PA4mHEUb-wEF3k_KV5CvlpyhIJf6SVG8/view