Автор: Лілія ЛИС
Назва статті: Методична складова: пошук і стратегія
Джерело інформації: журнал «Педагогічний вісник ПОДІЛЛЯ» №2 (2023)
Зміст:
2018 рік став знаковим для нашого педагогічного колективу. Адже це був початок реалізації Програми «Нова українська школа у поступі до цінностей» і можливість спілкування з науковцями, практиками, фахівцями різних рівнів упродовж останніх чотирьох років.
Аксіомою стало розуміння, що старт успішних інноваційних змін залежить, насамперед, від учителя, його творчого потенціалу, готовності до безперервної самоосвіти, здібності до гнучкого соціально-педагогічного мислення.
Першочергову роль у забезпеченні позитивних змін у системі виховної діяльності закладу надано вдосконаленню професійної компетентності педагогічних кадрів та підвищенню їх наукового і загальнокультурного рівня через новий підхід до організації методичної роботи.
Майбутнє не можна передбачити, але до нього потрібно готуватися. У нашому випадку важливо було оцінити всі виклики участі в експерименті, визначити точку відліку, перенести її на шкалу часу, побачити ріст, стати максимально гнучкими і мобільними.
Отже, саме Програма «Нова українська школа у поступі до цінностей» стала викликом й одночасно можливістю, які надихнули на креативні ідеї та успішні проєкти.
Вони презентовані у посібнику «Виклики і можливості, які надихають і захоплюють». Даний методичний брендбук – це досвід втілення в життя концепції нових підходів до формування людини майбутнього – особистості, патріота, інноватора з почуттям власної гідності, поваги до інших та відповідальності за вчинки у своєму житті, готовності здійснювати моральний вибір та керуватися ним у повсякденній діяльності й спілкуванні.